Kako da se registrujete za Eurobank Direktna m-banking
Aplikacija je trenutno dostupna za korisnike IOS i Android uređaja.
Zahtev za korišćenje m-banking aplikacije možete da podnesete putem opcije online registracija ili da isti predate u Vama najbližoj ekspozituri Eurobank Direktne, širom Srbije. Dovoljno je da imate otvoren poslovni račun u Eurobank Direktna a.d.
Aktiviranje i korišćenje usluge je besplatno! Naknada za izvršenje naloga za plaćanje tarifira se u skladu sa važećim Tarifnikom naknada za usluge Banke, kao za usluge Elektronskog bankarstva.
Po odobrenju zahteva za digitalne usluge Banke, dobićete aktivacione kodove na registrovani broj telefona i e-mail adresu. U okviru odgovarajućeg store-a (Google Play ili Apple Store) unesite u pretragu: Eurobank Direktna m-banking, preuzmite i instalirajte novu aplikaciju Banke. Na početnom ekranu izaberite opciju Registracija, a zatim u novom prozoru izaberite opciju Novi korisnik. Unesite indetifikacioni kod koji ste dobili putem e-maila, u numeričkom ili QR kod formatu, a potom i OTP kod iz SMS poruke. U narednom koraku definišite i potvrdite PIN za autentifikaciju i autorizaciju plaćanja, aktivirajte biometriju (ukoliko je dostupna na uređaju koji koristite) i pokrenite aplikaciju.
Po defoltu otvoriće Vam se profil fizičkog lica, za prelazak na profil željenog povezanog lica kliknite na strelicu desno iznad sekcije Računi.
Korisnička uputstva
Logovanje u digitalna rešenja brzo je i jednostavno!
Kako da aktiviram aplikaciju?
Aktivacija m-banking aplikacije
Preuzmite i pogledajte korisničko uputstvo za Eurobank Direktna m-banking.
Korisničko uputstvo za Eurobank Direktna m-banking aplikacijuSaznajte kako da...
Česta pitanja
Otklonite nedoumice i saznajte više kroz naš izbor najčešće postavljenih pitanja vezanih za digitalne usluge Eurobank Direktne
Sigurnost u obavljanju bankarskih poslova jeste prvi prioritet Banke prilikom razvoja digitalnih rešenja. Eurobank Direktna m-banking aplikacija je dizajnirana da nikada ne čuva Vaše finansijske podatke ili Vašu lozinku na uređaju.
Pri registraciji za usluge mobilnog bankarstva, definišu se ovlašćenja svakog korisnika, pri čemu možete napraviti izbor kome dodeljujete samo pregled, a kom korisniku i mogućnost plaćanja, uz mogućnost definisanja limita za transakcije. Pri svakoj promeni šifara, statusa ili korisničkih prava vezanih za korisnički profil, aplikacija Vam šalje mail obaveštenje o izvršenoj promeni.
Plaćanje sa jednog uređaja korisnika Ovlašćeni korisnik, u skladu sa svojim ovlašćenjima, može imati uvid u promet i stanje sa više različitih uređaja, dok je kreiranje i potpisivanje platnih naloga u domaćem platnom prometu moguće isključivo sa jednog od njegovih uređaja, čime se dodatno sprečava mogućnost zloupotrebe. Korisnik može samostalno promeniti uređaj za plaćanje, koristeći šifru iz sigurnosne koverte.
Takođe, aplikacija nudi mogućnost slanja Potvrde o izvršenoj transakciji na mail adresu navedenu pri registraciji.