Ukoliko se prigovorom obraćate kao klijent fizičko lice, preduzetnik ili poljoprivrednik, ili kao davalac sredstva obezbeđenja potraživanja Banke prema klijentu fizičkom licu, preduzetniku i poljoprivredniku obaveštavamo Vas da je rok za podnošenje pisanog prigovora Banci 3 (tri) godine od dana kada je učinjena povreda Vašeg prava ili pravnog interesa. Ukoliko se prigovorom obraćate u svojstvu pravnog lica rok za podnošenje prigovora je:
3 godine od dana kada je učinjena povreda prava ili pravnog interesa klijenta, ukoliko se klijent, pravno lice, obraća u svojstvu korisnika platnih usluga ili imaoca elektronskog novca
60 dana od dana kada je klijent saznao da je učinjena povreda njegovog prava ili pravnog interesa odnosno u roku od 3 godine od dana kad je učinjena povreda njegovog prava ili pravnog interesa, ukoliko se klijent obraća kao korisnik usluga Banke po osnovu ugovora o kreditu, ugovora o depozitu, ugovora o sefu i ugovora koji se odnosi na devizne, devizno-valutne i menjačke poslove, ugovora o izdavanju garancija, avala i drugih oblika jemstva (garancijski posao), kao i drugih usluga koje Banka pruža u skladu sa zakonom.