Unapredite Vaše poslovanje, napravite izbor!
Odaberite neko od sledećih projektnih rešenja i učinite Vaše poslovanje efikasnijim!
Eurobank Direktna e-banking
Uživajte u savremenom konceptu bankarstva prilagođenom Vama.
e-banking PRIJAVAEurobank Direktna e-banking aplikacija, namenjena fizičkim i pravnim licima, čini da Vaša banka bude uvek sa vama. Unapređeno rešenje omogućava potpuni komfor u radu, punu kontrolu finansija, i brojne duge pogodnosti kao što su:
Prepoznatljiv dizajn, lako korišćenje, različite mogućnosti pretrage, pregleda, izveštaja, automatsko instaliranje novih verzija programa, lokalno administriranje korisničkih profila samo su neke od pogodnosti Asseco Office Bank rešenja.
U promotivnom periodu Banka neće naplaćivati izradu smart kartica ukoliko ste novi korisnik Asseco Office Bank aplikacije.* Ostale naknade za usluge možete videti u delu Tarifnik naknada za usluge-Ebanking.
Svim novim korisnicima Asseco office e-banking servisa, koji žele novu Smart karticu, u najbližoj ekspozituri biće dostavljen set koji zaviosno od zahteva može da sadrži čitač smart kartice, smart karticu, kao i softver licenciranog proizvođača, čime se garantuje siguran rad. (Preporučuje se upotreba antivirus i Firewall programa.)
Naknade za korisnike dinarskih tekućih računa sa Prima paketom su:
PROMO period | Nakon PROMO perioda | |
Prima Basic Paket | Besplatno | 300,00 RSD |
Prima Plus Paket | Besplatno | 300,00 RSD |
Prima Exclusive Paket | Besplatno | Besplatno |
Za više informacija posetite www.24x7.rs
* Promotivni period za Asseco usluge traje do 31.12.2023. godine.
Za Asseco e-B@nking rešenja detaljna Uputstva za korišćenje možete pronaći na sledećoj adresi: Asseco Office Banking / FX Client http://www.24x7.rs/
Za sve dodatne informacije i pomoć pri korišćenju možete pozvati Asseco 24x7 Korisnički servis na broj telefona: 011/201 31 31
Ovo rešenje je pogodno za poslovanje kako malih preduzeća tako i velikih poslovnih sistema. Namenjeno je korisnicima koji aplikaciju Elektronskog bankarstva koriste samostalno ili zajedno sa nekim drugim projektnim rešenjem.
Prilivi iz inostranstva
O svim prilivima iz inostranstva Banka će Vam dostaviti obaveštenje istog radnog dana putem Asseco office e-banking aplikacije. Po prijemu notifikacije potrebno je da u roku od 10 dana, takođe putem aplikacije, Banci dostavite raspored, odnosno popunjeno i overeno obaveštenje. Nakon isteka navedenog roka priliv će biti vraćen nalogodavnoj banci.
Saznajte kako da kompletirate nalog dospelog ino priliva u Upustvu kog možete preuzeti klikom na link
Ukoliko ste zainteresovani za korišćenje Eurobank Direktna aplikacija Elektronskog bankarstva za pravna lica i preduzetnike, molimo Vas da nas kontaktirate na podrska@eurobank-direktna.rs ili posetite našu najbližu ekspozituru.
Multibank offline aplikacija (jedna kartica za više banaka) namenjena je klijentima koji već koriste Halcom aplikaciju za rad sa računima neke druge banke (poseduju smart karticu), a takođe i novim korisnicima (klijentima koji ne poseduju smart karticu i aplikaciju).
Pored plaćanja u domaćem platnom prometu, dostupno Vam je i plaćanje ka inostranstvu, devizni platni promet.
Naknade za korisnike dinarskih tekućih računa Prima paketa su:
Prima Basic Paket | 600,00 RSD |
Prima Plus Paket | 600,00 RSD |
Prima Exclusive Paket | 300,00 RSD |
Ukoliko se odlučite za kvalifikovani digitalni sertifikat, pored obavljanja poslova koji se odnose na elektronsko bankarstvo, imaćete mogućnost da elektronski komunicirate sa Poreskom upravom, NBS-om, eUpravom kao i da izvršavate obaveze koje se odnose na zdravstveno i socijalno osiguranje.
Ostale naknade za usluge možete videti u delu Tarifnik naknada za usluge Banke-Ebanking.
Prilivi iz inostranstva
O svim prilivima iz inostranstva Banka će Vam dostaviti obaveštenje istog radnog dana putem Halcom e-banking aplikacije. Po prijemu notifikacije potrebno je da u roku od 10 dana, takođe putem aplikacije, Banci dostavite raspored, odnosno popunjeno i overeno obaveštenje. Nakon isteka navedenog roka priliv će biti vraćen nalogodavnoj banci.
Saznajte kako da kompletirate nalog dospelog ino priliva u Upustvu kog možete preuzeti klikom na link
Za sve dodatne informacije možete pozvati Kontakt centar Banke na broj telefona 0800 1111 44, opcija 4 ili posetite neku od naših ekspozitura.
Za sve dodatne informacije i pomoć pri korišćenju možete pozvati Halcom tehničku podršku na broj telefona: 011/3032 432
Više informacija u vezi sa Halcom elektronskim bankarstvom pogledajte ovde.
Korisnicima je omogućeno da naloge kreiraju i šalju u bilo koje doba dana. U nastavku možete naći detalje o vremenu prijema platnog naloga i roka za izvršenje platne transakcije: