Pretraga sajtazatvori

Elektronsko bankarstvo

Unapredite Vaše poslovanje, napravite izbor!

Odaberite neko od sledećih projektnih rešenja i učinite Vaše poslovanje efikasnijim!

Eurobank Direktna e-banking

Uživajte u savremenom konceptu bankarstva prilagođenom Vama.

e-banking PRIJAVAEurobank Direktna e-banking aplikacija, namenjena fizičkim i pravnim licima, čini da Vaša banka bude uvek sa vama. Unapređeno rešenje omogućava potpuni komfor u radu, punu kontrolu finansija, i brojne duge pogodnosti kao što su:

  • Uvek dostupna Banka, 24/7
  • Jednostavno i sigurno logovanje
  • Mogućnost prelaska sa profila fizičkog lica na profil pravnog lica jednim klikom
  • Plaćanje u domaćem platnom prometu, uz kreiranje šablona i liste primaoca
  • Pregled liste transfera
  • Autorizacija platnih nmaloga uz pomoć mTokena ili QR koda
  • Uvid u stanje i promet po svim računima, kreditima i kreditnim karticama, štednji
  • Kreiranje izvoda
  • Jednostavno pronalaženje najbliže ekspoziture ili bankomata Banke
  • Dvosmerna komunikacija sa Bankom
Naša lista usluga nije konačna, nastavićemo da dalje unapređujemo e-banking aplikaciju kako bismo vam obezbedili najsavremenije funkcionalnosti i bolje korisničko iskustvo.

Ukoliko niste naš klijent, pozivamo Vas da podnesete Zahtev za digitalne servise Eurobank Direktne u Vama najbližoj ekspozituri Banke ili putem linka online registracije.

Korisničko uputstvo

Preuzmite i pogledajte korisničko uputstvo za Eurobank Direktna e-banking

Korisničko uputstvo za Eurobank Direktna e-banking aplikaciju

Video tutorijali

Saznajte više o e-banking aplikaciji Eurobank Direktne, pogledajte selekciju video tutorijala na temu prvog logovanja, autorizacije plaćanja, plaćanja.




Pogledajte ostala video uputstva Česta pitanja

Otklonite nedoumice i saznajte više kroz naš izbor najčešće postavljenih pitanja vezanih za digitalne usluge Eurobank Direktne

Česta pitanja

Prepoznatljiv dizajn, lako korišćenje, različite mogućnosti pretrage, pregleda, izveštaja, automatsko instaliranje novih verzija programa, lokalno administriranje korisničkih profila samo su neke od pogodnosti Asseco Office Bank rešenja.

U promotivnom periodu Banka neće naplaćivati izradu smart kartica ukoliko ste novi korisnik Asseco Office Bank aplikacije.* Ostale naknade za usluge možete videti u delu Tarifnik naknada za usluge-Ebanking.

Svim novim korisnicima Asseco office e-banking servisa, koji žele novu Smart karticu, u najbližoj ekspozituri biće dostavljen set koji zaviosno od zahteva može da sadrži čitač smart kartice, smart karticu, kao i softver licenciranog proizvođača, čime se garantuje siguran rad. (Preporučuje se upotreba antivirus i Firewall programa.)

Naknade za korisnike dinarskih tekućih računa sa Prima paketom su:


PROMO period

Nakon PROMO perioda

Prima Basic Paket

Besplatno

300,00 RSD

Prima Plus Paket

Besplatno

300,00 RSD

Prima Exclusive Paket

Besplatno

Besplatno


Za više informacija posetite www.24x7.rs

* Promotivni period za Asseco usluge traje do 31.12.2023. godine.

Za Asseco e-B@nking rešenja detaljna Uputstva za korišćenje možete pronaći na sledećoj adresi: Asseco Office Banking / FX Client http://www.24x7.rs/

Za sve dodatne informacije i pomoć pri korišćenju možete pozvati Asseco 24x7 Korisnički servis na broj telefona: 011/201 31 31

Ovo rešenje je pogodno za poslovanje kako malih preduzeća tako i velikih poslovnih sistema. Namenjeno je korisnicima koji aplikaciju Elektronskog bankarstva koriste samostalno ili zajedno sa nekim drugim projektnim rešenjem.

Prilivi iz inostranstva

O svim prilivima iz inostranstva Banka će Vam dostaviti obaveštenje istog radnog dana putem Asseco office e-banking aplikacije. Po prijemu notifikacije potrebno je da u roku od 10 dana, takođe putem aplikacije, Banci dostavite raspored, odnosno popunjeno i overeno obaveštenje. Nakon isteka navedenog roka priliv će biti vraćen nalogodavnoj banci.

Saznajte kako da kompletirate nalog dospelog ino priliva u Upustvu kog možete preuzeti klikom na link

Ukoliko ste zainteresovani za korišćenje Eurobank Direktna aplikacija Elektronskog bankarstva za pravna lica i preduzetnike, molimo Vas da nas kontaktirate na podrska@eurobank-direktna.rs ili posetite našu najbližu ekspozituru.


Multibank offline aplikacija (jedna kartica za više banaka) namenjena je klijentima koji već koriste Halcom aplikaciju za rad sa računima neke druge banke (poseduju smart karticu), a takođe i novim korisnicima (klijentima koji ne poseduju smart karticu i aplikaciju).
Pored plaćanja u domaćem platnom prometu, dostupno Vam je i plaćanje ka inostranstvu, devizni platni promet.

Naknade za korisnike dinarskih tekućih računa Prima paketa su:


Prima Basic Paket

600,00 RSD

Prima Plus Paket

600,00 RSD

Prima Exclusive Paket

300,00 RSD


Ukoliko se odlučite za kvalifikovani digitalni sertifikat, pored obavljanja poslova koji se odnose na elektronsko bankarstvo, imaćete mogućnost da elektronski komunicirate sa Poreskom upravom, NBS-om, eUpravom kao i da izvršavate obaveze koje se odnose na zdravstveno i socijalno osiguranje.

Ostale naknade za usluge možete videti u delu Tarifnik naknada za usluge Banke-Ebanking.

Prilivi iz inostranstva

O svim prilivima iz inostranstva Banka će Vam dostaviti obaveštenje istog radnog dana putem Halcom e-banking aplikacije. Po prijemu notifikacije potrebno je da u roku od 10 dana, takođe putem aplikacije, Banci dostavite raspored, odnosno popunjeno i overeno obaveštenje. Nakon isteka navedenog roka priliv će biti vraćen nalogodavnoj banci.

Saznajte kako da kompletirate nalog dospelog ino priliva u Upustvu kog možete preuzeti klikom na link


Za sve dodatne informacije možete pozvati Kontakt centar Banke na broj telefona 0800 1111 44, opcija 4 ili posetite neku od naših ekspozitura.

Za sve dodatne informacije i pomoć pri korišćenju možete pozvati Halcom tehničku podršku na broj telefona: 011/3032 432

Ukoliko ste zainteresovani za korišćenje Eurobank Direktna aplikacija Elektronskog bankarstva za pravna lica i preduzetnike, da nas kontaktirate na podrska@eurobank-direktna.rs ili posetite našu najbližu ekspozituru.

Više informacija u vezi sa Halcom elektronskim bankarstvom pogledajte ovde.

Korisnicima je omogućeno da naloge kreiraju i šalju u bilo koje doba dana. U nastavku možete naći detalje o vremenu prijema platnog naloga i roka za izvršenje platne transakcije:


Eksterni nalozi:

  • Nalozi do 300.000 RSD (uključujući i ovaj iznos) a koji nisu označeni kao hitni, idu u kliring i gde račun poverioca - primaoca nije kod Banke) primljeni do 16:30h biće realizovani istog poslovnog (radnog) dana
  • Nalozi do 300.000 RSD (uključujući i ovaj iznos) a koji su označeni kao hitni, realizuju se kao instant transfer odobrenja i gde račun poverioca - primaoca nije kod Banke) primljeni do 23:59h biće realizovani istog dana
  • Nalozi u iznosu većem od 300.000 RSD, RTGS nalozi primljeni do 17:25h biće realizovani istog poslovnog (radnog) dana
Interni nalozi:

  • Nalozi gde su oba računa (račun dužnika - nalogodavca i račun poverioca - primaoca) kod Banke, u iznosu do 300.000 RSD (uključujući i ovaj iznos) a koji nisu označeni kao hitni, primljeni do 16:30h biće realizovani istog poslovnog (radnog) dana
  • Nalozi do 300.000 RSD (uključujući i ovaj iznos) a koji su označeni kao hitni, gde su oba računa (račun dužnika - nalogodavca i račun poverioca - primaoca) kod Banke, odnosno realizuju se kao instant transfer odobrenja i koji su primljeni do 23:59h biće realizovani istog dana
  • Nalozi gde su oba računa (račun dužnika - nalogodavca i račun poverioca - primaoca) kod Banke, u iznosu većem od 300.000 RSD, primljeni do 16:30h biće realizovani istog poslovnog (radnog) dana
Poslovnim danom Banke za naloge koji nisu označeni kao hitni odnosno nisu nalozi instant transfer odobrenja smatra se svaki radni dan osim subote, nedelje, praznika i neradnih dana (prema važećim propisima Republike Srbije).

U skladu sa Tarifom naknada za usluge Banke naknada za Kliring i Instant naloge je identična!

Skrećemo pažnju i na sledeće detalje:

  • Pri realizaciji instant naloga neophodno je obezbediti puno pokriće iznosa naloga i naknade u momentu realizacije.
  • Nije moguće realizovati instant naloge sa datumom valute u budućnosti.

Podrazumeva se da naloge sa datumom valute u budućnosti možete kreirati i slati u bilo koje doba dana.


Top