Pretraga sajtazatvori

Aplicirajte ovde

Digitalna rešenja Eurobank Direktne

Nove aplikacije mobilnog i elektronskog bankarstva Eurobank Direktne, namenjene fizičkim i pravnim licima, čine da Vaša Banka bude uvek sa Vama, u Vašim rukama.

Nova rešenja razvili smo sa željom da obezbedimo bolje korisničko iskustvo i veći komfor u radu.

Da biste mogli da uživate u inovativnom bankarstvu na pravi način pozivamo Vas da, ukoliko niste naš klijent, podnesete Zahtev za digitalne servise Eurobank Direktne u Vama najbližoj ekspozituri Banke ili putem linka online registracije.

Uz moderan izgled aplikacija i punu kontrolu ličnih i poslovnih računa, možete da očekujete i sledeće pogodnosti:
u m-banking aplikaciji u e-banking aplikaciji
Sigurno i brzo logovanje, kao i autorizacija platnih naloga putem biometrije Pokretanje aplikacije i autorizacija platnih naloga uz pomoć mTokena ili QR koda
Mogućnost prelaska sa profila fizičkog lica na profil pravnog lica jednim klikom
Dvosmerna komunikacija sa Bankom
Slanje važnih obaveštenja i informacija u formi push i in-app notifikacija
Mogućnost individualnog odabira važnih funkcionalnosti i prilagođavanje rešenja sopstvenom načinu rada
Aktivacija servisa i plaćanje sa više mobilnih uređaja Korisni saveti vezani za upotrebu proizvoda i usluga Banke
Plaćanje putem NBS IPS QR koda učitavanjem slike QR koda sačuvane u folderu „Galerija“ mobilnog telefona Personalizacija aplikacije uz pomoć izabranih slika (jpg/animate gif format)


Važne napomene:



  • Nova digitalna platforma Eurobank Dirketne korisnicima, fizičkim i pravnim licima stavlja na raspolaganje pristup i mobilnom i elektronskom bankarstvu, te u svakom trenutku možete da koristite i novo Eurobank Direktna m-banking, kao i Eurobank Direktna e-banking rešenje. Kako biste lakše pristupili i pokrenuli nove servise, savetujemo da se prvo ulogujete u m-banking aplikaciju. U okviru ovog rešenja imate mogućnost pokretanja e-banking aplikacije uz pomoć mTokena ili QR koda. Više informacija o ovoj funkcionalnosti potražite u Čestim pitanjima ili Korisničkom uputstvu za m-banking.

  • Molimo Vas da imate u vidu da će po spajanju informacionih sistema i prelasku na nova digitalna rešenja, počev od 24. jula 2023. godine, usluga Prenesi biti onemogućena za sve registrovane račune koji počinju brojem 250. Da biste nastavili sa nesmetanim korišćenjem nevedene funkcionalnosti, potrebno je da se ponovo registrujete za ovaj servis prilikom pokretanja nove m-banking aplikacije Eurobank Direktne.
    Ukoliko se za uslugu odlučite kasnije, mogućnost registracije Vam je dostupna u okviru sekcije Više - Podešavanja, kada je potrebno da izaberete opciju Prenesi podešavanja.
    Dodatne informacije potražite u Korisničkom uputstvu ili u okviru sekcije Česta pitanja.

  • U okviru Halcom i Asseco aplikacije za pravna lica, nakon sinhronizacije sa servisom Banke, biće omogućeno preuzimanje izvoda za 250 račun, i vidljiv novi migrirani račun povezanog pravnog lica/preduzetnika. Novi migrirani račun imaće jednako krajnje stanje 250 računa, kao i ista prava i limite navedenog računa. U okviru ovih aplikacija nakon 21. jula biće onemogućeno slanje platnih naloga sa 250 računa, koji će biti vidljiv tokom narednih par meseci.


Upoznajte se sa našim digitalnim servisima, pogledajte video uputstva za korišćenje.

Otklonite nedoumice i saznajte više kroz naš izbor najčešće postavljenih pitanja vezanih za digitalne usluge Eurobank Direktne.

Česta pitanja
Top