Kontakt centar: 0800111144; 381 11 2023 353

Pretraga sajtazatvori

Aplicirajte ovde

Postupanje po prigovoru

Prigovor koji podnosite  mora da sadrži dovoljno Vaših podataka , kao i podatke vezane za uslugu na koju podnosite prigovor, kako bismo mogli nesumnjivo da  utvrdimo Vaš odnos sa Bankom,  kao i razloge za podnošenje prigovora.
Ukoliko nadležna služba Banke Vaš dopis oceni kao prigovor, ovim putem Vas obaveštavamo da ćemo Vam dostaviti jasan i razumljiv odgovor, u roku od 15 dana od dana kada ste podneli prigovor, na Vaš imejl (ukoliko ste registrovali imejl adresu za prijem obaveštenja), ili putem pošte. Odgovor može biti dostavljen u obliku kopije odštampanog elektronskog dokumenta, nakon čega možete zahtevati dostavu u elektronskoj formi ili dostavu overene kopije tog elektronskog dokumenta.
Ukoliko iz objektivnih razloga ne budemo u mogućnosti da Vam odgovorimo, gore navedeni rok može se produžiti za još 15 dana, o čemu ćemo Vas obavestiti u pismenoj formi, uz navođenje razloga odlaganja, kao i preciziranjem krajnjeg roka kada ćemo Vam odgovoriti.
U slučaju da ne budete zadovoljni primljenim odgovorom, molimo Vas da nas o tome obavestite, kako biste nam pružili priliku da razmotrimo Vaše dodatne činjenice.
Top