Kontakt centar: 0800111144; 381 11 2023 353

Pretraga sajtazatvori

Elektronsko bankarstvo

Unapredite Vaše poslovanje, napravite izbor!

Odaberite neko od sledećih projektnih rešenja i učinite Vaše poslovanje efikasnijim!

Prepoznatljiv dizajn, lako korišćenje, različite mogućnosti pretrage, pregleda, izveštaja, automatsko instaliranje novih verzija programa, lokalno administriranje korisničkih profila samo su neke od pogodnosti Asseco Office Bank rešenja.

U promotivnom periodu Banka neće naplaćivati izradu smart kartica ukoliko ste novi korisnik Asseco Office Bank aplikacije.* Ostale naknade za usluge možete videti u delu Tarifnik naknada za usluge-Ebanking.

Svim novim korisnicima koji se prijave za korišćenje Asseco usluge, a žele izradu nove Smart kartice, putem ekspoziture se dostavlja set koji, u zavisnosti od klijentovog zahteva, može sadržati čitač smart kartica, smart karticu kao i softver licenciranog proizvođača, što garantuje siguran rad. Preporučuje se upotreba antivirus kao i Firewall programa.

Naknade za korisnike dinarskih tekućih računa sa Prima paketom su:

PROMO period

Nakon PROMO perioda

Prima Basic Paket

Besplatno

300,00 RSD

Prima Plus Paket

Besplatno

300,00 RSD

Prima Exclusive Paket

Besplatno

Besplatno


Za više informacija posetite www.24x7.rs

* Promotivni period za Asseco usluge traje do 31.12.2022. godine.

Za Asseco e-B@nking rešenja detaljna Uputstva za korišćenje možete pronaći na sledećoj adresi: Asseco Office Banking / FX Client http://www.24x7.rs/

Za sve dodatne informacije i pomoć pri korišćenju možete pozvati Asseco 24x7 Korisnički servis na broj telefona: 011/201 31 31

Ovo rešenje je pogodno za poslovanje kako malih preduzeća tako i velikih poslovnih sistema. Namenjeno je korisnicima koji aplikaciju Elektronskog bankarstva koriste samostalno ili zajedno sa nekim drugim projektnim rešenjem.

Ukoliko ste zainteresovani za korišćenje Eurobank Direktna aplikacija Elektronskog bankarstva za pravna lica i preduzetnike, molimo Vas da nas kontaktirate na podrska@eurobank-direktna.rs ili posetite našu najbližu ekspozituru.


Multibank offline aplikacija (jedna kartica za više banaka) namenjena je klijentima koji već koriste Halcom aplikaciju za rad sa računima neke druge banke (poseduju smart karticu), a takođe i novim korisnicima (klijentima koji ne poseduju smart karticu i aplikaciju).

Pored plaćanja u domaćem platnom prometu, dostupno Vam je i plaćanje ka inostranstvu, devizni platni promet.
 

Naknade za korisnike dinarskih tekućih računa Prima paketa su:


Prima Basic Paket

600,00 RSD

Prima Plus Paket

600,00 RSD

Prima Exclusive Paket

300,00 RSD


Ukoliko se odlučite za kvalifikovani digitalni sertifikat, pored obavljanja poslova koji se odnose na elektronsko bankarstvo, imaćete mogućnost da elektronski komunicirate sa Poreskom upravom, NBS-om, eUpravom kao i da izvršavate obaveze koje se odnose na zdravstveno i socijalno osiguranje.

Ostale naknade za usluge možete videti u delu Tarifnik naknada za usluge Banke-Ebanking.

Za sve dodatne informacije možete pozvati Kontakt centar Banke na broj telefona 0800 1111 44, opcija 4 ili posetite neku od naših ekspozitura.

Za sve dodatne informacije i pomoć pri korišćenju možete pozvati Halcom tehničku podršku na broj telefona: 011/3032 432

Ukoliko ste zainteresovani za korišćenje Eurobank Direktna aplikacija Elektronskog bankarstva za pravna lica i preduzetnike, da nas kontaktirate na podrska@eurobank-direktna.rs ili posetite našu najbližu ekspozituru.

Više informacija u vezi sa Halcom elektronskim bankarstvom pogledajte ovde.

Korisnicima je omogućeno da naloge kreiraju i šalju u bilo koje doba dana. U nastavku možete naći detalje o vremenu prijema platnog naloga i roka za izvršenje platne transakcije:


Eksterni nalozi:

  •  Nalozi do 300.000 RSD (uključujući i ovaj iznos) a koji nisu označeni kao hitni, idu u kliring i gde račun poverioca - primaoca nije kod Banke) primljeni do 16:30h biće realizovani istog poslovnog (radnog) dana
  •  Nalozi do 300.000 RSD (uključujući i ovaj iznos) a koji su označeni kao hitni, realizuju se kao instant transfer odobrenja i gde račun poverioca - primaoca nije kod Banke) primljeni do 23:59h biće realizovani istog dana
  • Nalozi u iznosu većem od 300.000 RSD, RTGS nalozi primljeni do 17:25h biće realizovani istog poslovnog (radnog) dana
Interni nalozi:

  • Nalozi gde su oba računa (račun dužnika - nalogodavca i račun poverioca - primaoca) kod Banke,  u iznosu do 300.000 RSD (uključujući i ovaj iznos) a koji nisu označeni kao hitni, primljeni do 16:30h biće realizovani istog poslovnog (radnog) dana
  • Nalozi do 300.000 RSD (uključujući i ovaj iznos) a koji su označeni kao hitni, gde su oba računa (račun dužnika - nalogodavca i račun poverioca - primaoca) kod Banke, odnosno realizuju se kao instant transfer odobrenja i koji su primljeni do 23:59h biće realizovani istog dana
  • Nalozi gde su oba računa (račun dužnika - nalogodavca i račun poverioca - primaoca) kod Banke,  u iznosu većem od 300.000 RSD, primljeni do 16:30h biće realizovani istog poslovnog (radnog) dana
Poslovnim danom Banke za naloge koji nisu označeni kao hitni odnosno nisu nalozi instant transfer odobrenja smatra se svaki radni dan osim subote, nedelje, praznika i neradnih dana (prema važećim propisima Republike Srbije).

U skladu sa Tarifom naknada za usluge Banke naknada za Kliring i Instant naloge je identična!

Skrećemo pažnju i na sledeće detalje:

  • Pri realizaciji instant naloga neophodno je obezbediti puno pokriće iznosa naloga i naknade u momentu realizacije.
  • Nije moguće realizovati instant naloge sa datumom valute u budućnosti.

Podrazumeva se da naloge sa datumom valute u budućnosti možete kreirati i slati u bilo koje doba dana.


Top