Postojeći korisnici servisa mobilnog bankarstva bivše Eurobanke pre procesa
aktivacije treba da preuzmu novu aplikaciju mobilnog bankarstva Eurobank Direktne iz odgovarajuće „Prodavnice“. Po uspešnoj instalaciji, na početnoj strani nove aplikacije izaberite prijavu kao postojeći korisnik, u okviru opcije Registruj, i logujte se pomoću postojećeg korisničkog imena i lozinke.
U narednom koraku definišite novi četvorocifreni PIN i eventualno aktivirajte biometriju, ukoliko je ova opcija dostupna na uređaju. Nakon poruke o uspešnoj aktivaciji, možete se logovati u novu m-b@nking aplikaciju.
Korisnici m-B@nking aplikacije bivše Direktne Banke za prvu prijavu u novi servis mobilnog bankarstva koriste ranije definisane kredencijale. Nakon uspešne prijave, biraju opciju „Pređi na novu aplikaciju“ gde unosom PIN koda otvarju mogućnost za preuzimanje nove aplikacije.Po uspešnom preuziomanju i instalaciji, na početnom ekranu odaberite opciju „Registruj“, a zatim opciju „Korisnik ex-Direktna rešenja“. U sledećem koraku definišite novi četvorocifreni PIN i aktivirajte prijavu. Nakon poruke o uspešnoj aktivaciji otvoriće Vam se početna strana nove m-b@nking aplikacije.
Novi korisnici Eurobank Direktna Biz mobilnog bankarstva preuzimanja apliakcije za prvo logovanje koriste privremeno dodeljene pristupne parametre. Na početnom ekranu izaberite opciju Registracija, a potom Novi korisnik. Unesite identifikacioni kod koji ste dobili u ekspozituri ili putem maila, u numeričkom ili QR kod formatu, a potom i aktivacioni kod iz SMS poruke.U novom prozoru definišite PIN kod za autentifikaciju i autorizaciju, isti potvrdite ponovnim unosom i na sledećem ekranu postavite kod za oporavak, koji ćete koristiti u slučaju migracije aplikacije na novi mobilni uređaj, ponovne registracije na istom telefonu, kao i u slučaju zaboravljenog PINa. U narednom koraku izaberite dugme Pokreni m-b@nking.