Kako mogu da učestvujem u kampanji?
Za učešće u promociji internet kupovine i onlajn plaćanja dovoljno je da u toku promotivnog perioda, od 01. do 30. juna 2022. godine obavite najmanje 3 onlajn plaćanja u ukupnom minimalnom iznosu od 3.000 RSD, čime automatski ostvarujete pravo na keš-bek (povrat novca) u iznosu od 1.000 RSD.Za učešće u Programu, Korisnici kartice Izdavaoca treba da se pridržavaju odredbi Ugovora i ovih Pravila, a Kartica sa kojom su Korisnici kartica Izdavaoca učestvuju u Programu mora biti aktivna. U slučaju da Izdavalac Karticu poništi ili blokira, učešće Korisnika kartice Izdavaoca u Programu može biti suspendovano od strane Izdavaoca.
Koliko traje kampanja?
Promocija internet kupovine i onlajn plaćanja traje mesec dana. Počinje 01. juna i završava 30. juna 2022. godine.
Da li se računaju plaćanja samo sa jedne kartice? Ako imam dve kartice, da li će se računati zbirno plaćanja sa svake od njih?
Računaju se plaćanja obavljena sa jedne Mastercard platne kartice sa jedinstvenim brojem kartice. Ukoliko posedujete više Mastercard platnih kartica, plaćanja obavljena sa svake od njih će se zasebno računati. Takođe svaka dodatna kartica vezana za jedan račun se smatra posebnom karticom ako ima različit broj kartice.
Da li mogu da ostvarim keš-bek ukoliko 1 plaćanje obavim preko interneta, a druga dva u fizičkoj prodavnici?
Ne. Povrat sredstava (keš-bek) je moguće ostvariti samo ukoliko obavite sva 3 onlajn plaćanja Mastercard platnim karticama.
Da li je bitno sa kojeg uređaja obavljam onlajn plaćanje?
Ne. Nije važno da li onlajn plaćanje svojom Mastercard platnom karticom obavljate putem laptop ili desktop računara, tableta ili mobilnog telefona.
Koliko vremena je potrebno da dobijem keš-bek na svoju karticu?
Povrat sredstava (keš-bek) na račun biće obavljen u roku od 15 dana od dana obavljenog poslednjeg, odnosno trećeg onlajn plaćanja kojim se korisnik kvalifikuje za keš-bek osim u slucajevima navedenim pod podnaslovom PiO“Nisam dobio/dobila cash back“
Da li sva onlajn plaćanja učestvuju u promociji?
U promociji učestvuju sve kupovine obavljene na internetu i plaćene onlajn putem Mastercard kartica u RSD, kod bilo kojeg domaćeg trgovca registrovanog u Srbiji, pri čemu je jedino važno da je u ukupnom minimalnom iznosu od 3.000 RSD. Onlajn transakcije koje ne učestvuju u promociji su transakcije koje se odnose na kockanje i igre na sreću.
Da li se za učešće u ovoj promociji računaju i plaćanja mesečnih računa koja obavljam iz ebanking ili m-banking aplikacije?
Ne. Da biste učestvovali u ovoj promociji, potrebno je da plaćate preko interneta platnom karticom, a ne putem e-banking ili m-banking aplikacija. U promociji mogu učestvovati plaćanja mesečnih komunalnih računa koja obavite onlajn svojom platnom karticom na portalima ili u aplikacijama izdavaoca komunalnih računa koji tu opciju podržavaju (npr. aplikacije operatera mobilne telefonije i kablovskih operatera i sl.).
Da li se računaju plaćanja koja obavim preko sačuvane kartice u okviru aplikacije nekog trgovca?
Da. Ukoliko ste sačuvali svoju Mastercard platnu karticu na veb stranici ili aplikaciji onlajn trgovca (tzv. Credentials-on-file usluga), sva onlajn plaćanja koja obavite na taj način računaće se za ostvarivanje pogodnosti u sklopu ove promocije.
Kako mogu da sačuvam svoju platnu karticu kod trgovca?
Proces registracije za credentials-on-file rešenje, odnosno mogućnost čuvanja kartice u sigurnom i sertifikovanom okruženju, je jednostavan: dovoljno je da samo jednom unesete podatke o svojoj Mastercard platnoj kartici na veb stranici ili aplikaciji trgovca, a oni se zatim tokenizuju i postaju spremni za korišćenje kad god su vam potrebni, bez komplikacija i potrebe za dodatnim unosima prilikom plaćanja. Podaci koji se čuvaju u enkriptovanom obliku uključuju broj kartice i datum isteka kartice – odnosno, podatke koji su vidljivi na samoj plastičnoj kartici. Podaci se čuvaju u skladu sa PCI DSS standardima globalne platne industrije, po kojima su platni sistemi trgovaca podložni redovnim proverama i ažuriranjima sistema. Osetljivi podaci kao što su PIN, CVC2, Mastercard® SecureCode™i Mastercard® Identity Check™code nikada se ne čuvaju.
Koje su prednosti čuvanja podataka?
Jednom kada registrujete svoju karticu za kupovinu u određenoj onlajn prodavnici, nećete svaki put morati da unosite osnovne podatke kartice kada budete ponovo hteli nešto da kupite na istom mestu. Ovo je posebno korisno u onlajn prodavnicama u kojima često kupujete.
Da li sve banke učestvuju u ovoj promociji?
U promociji učestvuju sveMastercard debitne i kreditne kartice izdate u Srbiji od strane banke koja učestvuje u programu.
Da li mogu da ostvarim keš-bek više puta u toku trajanja promocije?
U toku trajanja promocije, pravo na povrat novca (keš-bek) možete ostvariti samo jednom po jednoj platnoj Mastercard kartici.
Nisam dobio/la keš-beku navedenom roku. Šta da radim?
Ukoliko primetite da niste dobili keš-bek, potrebno je da obavestite banku izdavaoca u roku od 30 dana od datuma izvršenja poslednje, odnosno treće kupovine kojom ste se kvalifikovali za povrat sredstava. Molimo vas da imate na umu da obrada određenih transakcija i povrata novca može potrajati do 30 radnih dana nakon datuma izvršenja kupovine.
Da li je onlajn plaćanje bezbedno?
Da, onlajn plaćanja Mastercard karticama na sajtovima verifikovanih trgovaca (onih koji imaju oznake Mastercard® SecureCode™i Mastercard®IdentityCheck™) sigurna su i bezbednakao i bilo koje Mastercard plaćanje u fizičkim prodavnicama, jer se svako plaćanje obrađuje putem iste sigurne Mastercard mreže uz primenu tehnologija i servisa koji se konstantno unapređuju.
Na šta treba da obratim pažnju prilikom onlajnplaćanja?
Onlajn plaćanja su sigurna, jednostavna i olakšavaju vaše svakodnevne aktivnosti, a pored inovativne Mastercard tehnologije koja štiti Vaše podatke potrebno je da samoj aktivnosti onlajn plaćanja pristupite na isti način kao i plaćanjima u fizičkom okruženju, odnosno da: