Kontakt centar: 0800111144; 381 11 2023 353

Pretraga sajtazatvori

Aplicirajte ovde

Prenesi – nova m-B@nking usluga

BRZ I JEDNOSTAVAN NAČIN ZA INSTANT PRENOS NOVČANIH SREDSTAVA PUTEM BROJA MOBILNOG TELEFONA

Prenesi – nova m-B@nking usluga

Eurobank Direktna je u saradnji sa Narodnom bankom Srbije, u okviru aplikacija za mobilno bankarstvo (Eurobank Direktna, odnosno EuroDirekt), klijentima omogućila novu uslugu - „Prenesi“. Ova usluga omogućava da na brz i jednostavan način izvršite instant prenos novčanih sredstava. Bezgotovinski transferi sredstava se pojednostavljuju tako što se umesto unosa broja računa i ostalih, do sada, neophodnih komponenti platnog naloga unosi samo broj telefona i iznos transakcije. Za prijem sredstava putem ove usluge (da Vam neko pošalje novac putem ove usluge), neophodno je da se registrujete. Registracija za uslugu „Prenesi“ je omogućena putem Eurobank Direktna mobilne aplikacije i EuroDirekt mobilne aplikacije.


Usluga je dostupna za sve verzije aplikacije: Android, Apple (IOS) i Huawei AppGallery. Eurobank Direktna je prva banka na tržištu koja je klijentima omogućila „Prenesi“ uslugu.

Uputstvo za registraciju kroz Eurobank Direktna mobilnu aplikaciju

Nakon pokretanja nove verzije prikazuje se „čarobnjak“ sa opisom usluge i mogućnošću registracije za uslugu odabirom opcije „idi na registraciju“ ili da nastavite rad sa aplikacijom bez registracije odabirom opcije „OK“. Ova opcija dostupna je samo ukoliko ste registrovali uređaj za platni promet, dakle ukoliko ste ranije plaćali sa Vašeg uređaja. Ukoliko niste, potrebno je da unesete registracioni kod (sa PIN Mailer-a koji ste dobili prilikom prijavljivanja za m-B@nking uslugu u Banci) u opciji Domaći Platni Promet.

.
Registracija

Ukoliko se odlučite za registraciju, u glavnom meniju potrebno je da klikente na Prenesi , zatim se otvara podmeni gde je potrebno da izaberete opciju Registracija.
Imajte u vidu da na ovom ekranu ne možete menjati Ime i Prezime i broj telefona, već samo broj računa koji želite da povežete za broj mobilnog telefona. Ovo je naravno samo u slučaju da imate više od jednog računa sa kojim je moguće vršiti plaćanja. Ukoliko imate samo jedan račun za domaća plaćanja, i ovaj podatak će biti nepromenljiv. Odabirom opcije „Registruj“ pokreće se slanje autorizacione poruke SMS porukom na broj mobilnog telefona:
.
Unosom sigurnosne lozinke (4 cifreni niz brojeva) koji je stigao u SMS-u i odabirom opcije „Potvrdi“ se završava registracija. Sada možete da primate novac putem usluge „Prenesi“. Nakon par sekundi dobićete poruku o uspešnosti registracije.
Plaćanje

U glavnom meniju aplikacije, u delu Plati nalazi se nova funkcionalnost „Prenesi“, koja Vam je dostupna bez obzira da li ste se registrovali za prijem novca putem ove usluge ili ne. Jedino je neophodno da osoba kojoj želite da šaljete sredstva (primalac) bude registrovana za ovu uslugu. Način registracije prikazan je u prethodnom odeljku. Odabirom ove opcije pokreće se ekran za uslugu:

U prvom polju unosi se broj telefona, i to u formatu 0631234567 (nije moguće uneti +38163124567, ili 063/1234567 jer su simboli isključeni na tastaturi za unos). Pored polja za unos nalazi se dugme koje otvara imenik mobilnog telefona i kada odaberete željeni kontakt on se prikazuje u polju broja telefona. Aplikacija radi automatski konverziju u dozvoljeni format, tako da ukoliko se u imeniku broj nalazi kao +381631234567 u polju broja telefona će biti prikazan kao 0631234567.

Ispod ovog polja nalazi se polje za unos iznosa sredstava koja se prenose. Za ovu uslugu iznosi su ograničeni do RSD 300.000,00. Odabirom na dugme „Prenesi“ pokreće se autorizacija plaćanja unosom mPIN-a. Ukoliko niste registrovani za uslugu “Prenesi” (za prijem) na ekranu za plaćanje će biti prikazana opcija za registraciju. Ukoliko jeste, ova opcija se ne prikazuje.

Korisnička podešavanja

U korisničkim podešavanjima dodata je nova funkcionalnost „Prenesi“ gde možete da vidite status svoje registracije, kao i da pokrenete registraciju za uslugu. Ukoliko ste registrovani za uslugu, pokretanjem funkcionalnosti „Prenesi“ u korisničkim podešavanjima šalje se upit da li je račun za uslugu aktivan, to jest da li omogućen prijem sredstava na taj broj računa koji je povezan za prikazani broj telefona. Na ovom ekranu je moguća promena broja računa (ukoliko imate više dostupnih računa oni će biti prikazani u padajućem meniju) i odabirom opcije Izmeni broj računa će biti povezan za prikazani broj telefona. Takođe na ovom ekranu je moguće i otkazivanje (brisanje) registracije odabirom opcije „Otkaži Registraciju“.

Detajno uputstvo za ovu uslugu, kao i druge funkcionalnosti aplikacije za mobilno bankarstvo Eurobank Direktne možete preuzeti na ovom linku

Ukoliko ste korisnik EuroDirekt aplikacije (aplikacije bivše Direktne Banke) registracija i plaćanje se obavljaju na sledeći način:



Registracija

Ukoliko se odlučite za registraciju, u glavnom meniju potrebno je da klikente na Prenesi , zatim se otvara podmeni gde je potrebno da izaberete opciju Registracija

.
Plaćanje:
 
U glavnom meniju aplikacije, u delu Plati nalazi se nova funkcionalnost „Prenesi“, koja Vam je dostupna bez obzira da li ste se registrovali za prijem novca putem ove usluge ili ne.
.
Detajno uputstvo za ovu uslugu, kao i druge funkcionalnosti EuroDirekt aplikacije za mobilno bankarstvo možete preuzeti na ovom linku
Top